L
Lady Abigail
Neues Mitglied
- 0
Soweit ich weiß, wurde nur ein Bug behoben!!! Ich hab sonst keine Veränderungen festgestellt!!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
June 26, 2011 3:04 pm
Hello Everyone!
While you've been patiently awaiting the next update, we've been hard at work making progress on new adventure elements in Furdiburb.
We've expanded Furdiburb's world by introducing a new land to explore with two new characters. Somewhere a musical puzzle will be waiting for you and your Furdi to solve together. Of course, we haven't forgotten the broken spaceship, a new part is also going to be rewarded, but how is for you to figure out!
An overview of what the next update will include:
A music puzzle!
A spaceship part to discover!
3 new locations!
2 new characters!
Lots of progress has been made so far, but we still have quite a bit more work to do. We hope to be finished with this update in 3-4 weeks.
daxter schrieb:kann mir wer erklären wie ich das musikspiel schaffen kann?
die schwarzen flächen verschieben sich ja immer...
und was bringt der knopf unten rechts?
alex22 schrieb:Ihr redet alle von diesem neuen shop ich hab kein neuen shop das einzige was bei mir ist die komische fabrik und daneben der käfig mit der musik wie macht man das