spezii
Dauer-User
- 1.395
Dann mache ich das gleich.
-Edit-
Erledigt,klasse und vielen dank für deine Hilfe
-Edit-
Erledigt,klasse und vielen dank für deine Hilfe
Zuletzt bearbeitet:
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
- Whatsapp audio record volume and quality is very poor. App "Recorder" does it better.
- At 4.0.3 the in call volume was very poor, especially in loud surroundings. Didn't test if that got fixed yet. Anybody?!
- Sometimes I have to touch twice the screen on the 5 apps area until it recognizes my touch. Touchscreen is okay in test menu. *#808#
- While charging the estimated time until 100% is calculated wrong.
- Auto brightness is not working right all the time, but it works.
- Camera switches back on HDR mode on every start. Would be nice if it keeps the last used settings.
- Hardware keys sometimes need several touches to work. I'm using the back button on the right side. (this came with 4.1.0)
Ich glaube, dass das auch subjektiv ist, denn jeder mag es halt anders. Ich zB mag es eher dunkler, andere dafür etwas heller.bandit1976 schrieb:Ich finde bei der Helligkeitsregelung, dass sie zu schnell nach oben regelt. Vor allem ziemlich weit, also hell, regelt. Sprachaufnahmen sind auch besser geworden, wie ich finde. Vor dem Update hörte es sich sehr sehr billig an.