nOnion
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Wieder eine Reaktion von OnePlus auf meine Antwort
Ich habe den Fall geschildert, alle geforderten Informationen an OnePlus übersendet und alle Fragen beantwortet.
Ansonsten wird wohl jetzt auch nichts mehr passieren die nächste Zeit. Nur meckern bringt ja nichts. Meine Arbeit ist getan.
Somit war das jetzt auch mein letzter Austausch mit OnePlus. Mehr kann ich als Kunde auch nicht machen.Hello XXX,
Thank you for providing the information.
As per checking with the technical department, the matter is currently handled by our relevant team, and after a definitive resolution for it is provided regarding the incorrect location on the photos issue will be solved fully from our side, you will be contacted when the update will be available for your device.
In case you have other future inquiries, you may visit our support website
Support - OnePlus (Deutschland)
to explore fast and convenient instructions anytime. Make sure to choose your country to be assigned to the correct queue.
Thank you for your understanding and support.
Have a great day.
All the best,
Alin
OnePlus Complaints Team
#NeverSettle
Ich habe den Fall geschildert, alle geforderten Informationen an OnePlus übersendet und alle Fragen beantwortet.
Ansonsten wird wohl jetzt auch nichts mehr passieren die nächste Zeit. Nur meckern bringt ja nichts. Meine Arbeit ist getan.