L
Loom
Fortgeschrittenes Mitglied
- 61
Gerade mal wieder eine Antwort von OnePlus auf mein ewig laufendes Ticket bekommen:
We are sorry to know that the issue is still present after the steps provided and the system update.
The last step we can offer remotely is to factory reset your OnePlus 12. If there is a bug, this will solve it.
Before doing so, please remore back up the data to a pc, Google drive, etc, then follow the steps: Enter Recovery Mode > Select your language > Format data > Enter code shown, then proceed.
Das ist wirklich traurig, welch ein Support-PingPong da gespielt wird. Als ob ein Factory Reset bei einer fehlerhaften Kamera-App irgendwie helfen würde.
Das Problem ist sowas von nachvollziehbar, dass es schon fast weh tut. Ich muss gestehen, das Pixel 9 gewinnt langsam an Reiz.
We are sorry to know that the issue is still present after the steps provided and the system update.
The last step we can offer remotely is to factory reset your OnePlus 12. If there is a bug, this will solve it.
Before doing so, please remore back up the data to a pc, Google drive, etc, then follow the steps: Enter Recovery Mode > Select your language > Format data > Enter code shown, then proceed.
Das ist wirklich traurig, welch ein Support-PingPong da gespielt wird. Als ob ein Factory Reset bei einer fehlerhaften Kamera-App irgendwie helfen würde.
Das Problem ist sowas von nachvollziehbar, dass es schon fast weh tut. Ich muss gestehen, das Pixel 9 gewinnt langsam an Reiz.