AndroWeidi
Erfahrenes Mitglied
- 99
Evt.. Hast du eine G Version. Weiss jetzt nicht woran man das genau erkennt.
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
orangerot. schrieb:Okay danke, werde es mal so testen. Und dann den 7.5 nehmen. Der neuste ist ja anscheinend wegen den neuen Mali sources nicht kompatibel mit samm
Kernel 8.2 JB CM/AOKP + JB SAMMY + ICS + cMIUI
Kernel 9.0 CM/AOKP ONLY! DO NOT INSTALL ON JB SAMMY or ICS. no support!
9.X branch exist to give back the lost RAM and video performance for MALI V2 video driver! to do it i must take the RAM from OLD video driver!
Change Log: kernel 9.0!
*Kernel has ALL that 8.2 has!
*Set audio driver back to CM standard.
*Added 71MB video memory to boost GPU/Video decoder power! as in CM kernel.
*Released more 10MB to total RAM.
*No more ICS/JB SAMMY support in 9.x branch! do not spam the thread if you install all you see.
Change log global (8.2 + 9.0)
*Updated with 3.0.68 main stream patch.
*Voku ported many good patches/fixes for MEM, CORE, and more system stuff.
*Voku fixed/arranged cortex function to speed up things.
*I have cleaned old junk from cortex to speedup the script.
*Made small change to boot boost mod. to reduce overheat on boot.
*Added more +25mv to last CPU freqs 100/150Mhz to make them stable for all that using them.
*Alucard updated nightmare gov, still not 100% stable, for me hot boots when using it, for alucard no problem,
he use default and i am using performance, so more work needed. HYPER gov is default as was.
*Forgot to update SuperSu, so download from market, will be added in next release, sorry
have fun!
Kernel 8.2 JB CM/AOKP + JB SAMMY + ICS + cMIUI
TheCritter schrieb:Wenn es jetzt einen 9er gibt der nur für CM/AOKP geeignet ist, so könnte doch Voku den 8er für Sammy optimieren. *zw*