master84
Dauer-User
- 138
die milestone 3 läuft mit einer 384 gpu oder?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
* Revert a few patches for stability
* Added 192mhz CPU step for testing purposes
* Disabled RCU_BOOST for testing
* Added a few OMAP4 patches
* Merged some interactive patches from android-omap-3.0
* Added OMAP GAMMA interface from omapzoom. To test this interface run this command: echo X > /sys/devices/platform/omapdss/manager0/gamma where X goes from 5 to 10. The bigger the number the darker the screen will get. Test and report please.
r154
* Revert all the experimental OMAP and omapzoom patches. From now on there won't be merged a single OMAP patch thats not from android-omap-3.0 branch. The experimental patches were introduced on r121 and r133 so now we'll have the same stability and battery life as we had before plus all the introduced improvements and tweaks applied from r133 up to r152
* Merged more Interactive patches from android-omap-3.0
jenzy schrieb:könnte hier einer mal seine UV Einstellungen Posten ? Danke
Handymeister schrieb:Ganz ehrlich gar keine Nach jahrelangem Herumexperimentieren auf zahlreichen Geräten, unterschiedlichsten ROMs und Kerneln habe ich das gänzlich eingestellt. Einen nennenswerten Unterschied konnte ich nie wirklich feststellen, daher lasse ich das nun auch.
Viele Grüße
Handymeister