A
anime
Stamm-User
- 534
Gute Nachrichten von 89luca89
Ist zwar schon eine Woche her, klingt aber vielversprechend. Vorgestern hat er mir auch geschrieben, dass es dieses Wochenende veröffentlicht werden soll.
Die Themes, die es dazu gibt, müssen dann natürlich wieder angepasst werden, weil die framework verändert wurde. Metamorph-Themes werden weiterhin funktionieren, da ja nur die pngs ausgetauscht werden und zum Release wird es noch dazu ein passendes Theme von luca und mir geben
Hello all guys This weekend Was a valuable test of reliability, battery, and general fluency:
Overclocking 1ghz, automatic brightness, 40 minutes offline browsing (navigon), 150 sms sent / received, a dozen calls, 20 GPS fixes with gpstests at various places in Rome and many other cities to test the gps .... all offline with no internet connection:
20% in 2d, 15h, 46min
Also in GPS Fix with AGPS at cold, after 4 / 5 seconds fixes almost anywhere
without AGPS fix at cold on average between 30 and 40 seconds. with 8 / 9 satellites seen almost immediately ...
I am very pleased, I'm solving the last things and looking for some optimization, the next release will virtually ve pre_final: D Now I take the train tomorrow ill tell further updates!
2.7.0 pre-final will be released in the weekend or at max in monday!
Doing final testing and latenti tweets and a pair of new mods
Ist zwar schon eine Woche her, klingt aber vielversprechend. Vorgestern hat er mir auch geschrieben, dass es dieses Wochenende veröffentlicht werden soll.
Die Themes, die es dazu gibt, müssen dann natürlich wieder angepasst werden, weil die framework verändert wurde. Metamorph-Themes werden weiterhin funktionieren, da ja nur die pngs ausgetauscht werden und zum Release wird es noch dazu ein passendes Theme von luca und mir geben