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Finnland
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Hallo,
leider hat mein X5 Plus probleme. Es stürzt immer wieder ab and restarts dann, manchmal bis zu 10 mal bis es wieder funktioniert (bis es wieder abstürzt). Flash hat nicht geholfen.
Amazon kontaktiert, die sagen dass ich es zurückschicken kann und dass ich ankaufpreis erstattet bekomme. Auch BQ angerufen und die möchten dass ich es zur reparatur schicke (siehe unten). Telephon ist jetzt fast 23 monate alt.
Also was denkt ihr, was ist besser, was soll ich machen?
Grüsse aus Finnland (P.S. bin nicht Deutsch)!
leider hat mein X5 Plus probleme. Es stürzt immer wieder ab and restarts dann, manchmal bis zu 10 mal bis es wieder funktioniert (bis es wieder abstürzt). Flash hat nicht geholfen.
Amazon kontaktiert, die sagen dass ich es zurückschicken kann und dass ich ankaufpreis erstattet bekomme. Auch BQ angerufen und die möchten dass ich es zur reparatur schicke (siehe unten). Telephon ist jetzt fast 23 monate alt.
Also was denkt ihr, was ist besser, was soll ich machen?
Grüsse aus Finnland (P.S. bin nicht Deutsch)!
Thank you for contact BQ Costumer Attention.
In this case, the device should to be serviced at our facilities.
For that, we would need you to send us the handset by your own means (including the payment of the postage fees), using any courier service of your choice, once received the device at our facilities we will proceed to examine and repair it.
Please, have this steps into account:
Finally, we need you to provide us with your complete address and a copy of your purchase.
- Remember that all files and data in your device will be wiped out and lost the moment we receive your device at our repair centre.
- Once we have received and examined the device, we will deliver it to you. We inform you in advance that the return shipment is our responsibility only if the repair is under warranty. Please note that if any customs tax is incurred that will have to be paid for by you.
- If we observe any failure caused by an issue not covered by the terms of warranty, we will send you an email with the formal quote including the 20€ in postage fees that we charge to deliver from Spain to your country. In addition, we will also provide instructions on how to make the payment.
Once we have your reply, we will give you your number of RMA (repair order) and our SAT address.
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Bearbeitet von:
nik
- Grund: Mail von bq in Quote-Tags gesetzt